.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جلسه ویژه در صدا‌و‌سیما برای یك سریال

خبرگزاری سینمای ایران نوشت: با اعتراض شدید برخی دستگاه‌های اجرایی و كشوری به محتوای سریال تلویزیونی «پنج كیلومتر تا بهشت» محصول شبكه سه سیما، مسئولان سازمان صدا و سیما برای حل مشكلات این سریال جلسه اضطراری تشكیل دادند.

این جلسه بعد از ظهر روز یكشنبه در دفتر رییس سازمان صدا‌و‌سیما تشكیل شده و طی آن مراتب اعتراض یكی از دستگاه‌های اجرایی كشور به سازندگان این سریال اعلام و از آنها خواسته شده برای حل این موضوع چاره ای جدی و اساسی بیندیشند.

طبق اطلاعات موثق رسیده به خبرگزاری سینمای ایران، در این جلسه رئیس سازمان صدا و سیما ضمن اعتراض شدید به سازندگان این سریال تلویزیونی، از عدم وجود نظارت محتوایی كافی بر ساخت این سریال به شدت گلایه كرده و برای حل مشكلات پیش آمده پیشنهادهایی را مطرح كرده است.

در این جلسه بر اساس پیشنهاد ضرغامی مقرر شد علیرضا برازش، مدیر سابق شبكه های یك و دو سیما و ناظر كیفی سریال‌های مذهبی، بر كیفیت و محتوای این سریال نظارت داشته باشد تا در قسمت‌های باقیمانده مخاطبان شاهد اثری كم اشتباه‌تر باشند و دغدغه‌های دستگاه اجرایی مذكور نیز مرتفع گردد.

از ابتدای ماه مبارك رمضان امسال، اعتراض های فراوانی به محتوای سریال‌های ساخته شده مطرح شده و بارها نسبت به تكرار نمایش فرشته و شیطان و... در این سریال‌ها اعتراض صورت گرفته است./234


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.072 seconds.